فروشگاه دخترانه

 
 
نحوه ساخت فروشگاه آنلاين از ابتدا - راهنماي گام به گام
|

نحوه ساخت فروشگاه آنلاين از ابتدا - راهنماي گام به گام

How to Build an Online Store from Scratch – Step by Step Guide

اگر محصولات خود را از طريق فروشگاه آجر و ملات خود به فروش مي رسانيد ، اين زمان مناسب براي شروع كار بر روي ساختن فروشگاه اينترنتي خود است تا به مشتريان خود راهي آسان و راحت براي خريد از هرجاي ديگر ارائه دهد

اكثر صاحبان مشاغل با چالش روبرو هستند زيرا در هنگام راه اندازي كارگاه تجارت الكترونيكي تجارت الكترونيك خود با روند دقيق پيروي آن آشنا نيستند و اگر نمي دانيد از كجا شروع كنيد

ساختن يك وب سايت موفقيت آميز تجارت الكترونيك چيزي بيش از خريد دامنه و ايجاد يك الگوي / مضمون premade است

در اينجا راهنماي آسان و گام به گام ما در مورد چگونگي ساخت يك فروشگاه اينترنتي از ابتدا ارائه شده است

  • در مورد بازار هدف خود تحقيقاتي انجام دهيد
  • نام فروشگاهي مناسب را براي فروشگاه آنلاين خود بخريد
  • يك برنامه كارآمد تجارت الكترونيكي تهيه كنيد
  • بهترين پلتفرم تجارت الكترونيك را انتخاب كنيد
  • طراحي وب سايت تجارت الكترونيك
  • توسعه تمام عملكردهاي جلويي و انتهاي جلو
  • تصميم گيري در مورد دسته بندي محصولات
  • تهيه تصاوير و فيلم هاي محصول
  • توضيحات محصول را بنويسيد
  • دروازه پرداخت را تنظيم كنيد
  • پيكربندي حمل و نقل
  • ميزباني وب و گواهي SSL
  • بهينه سازي موتور جستجو
  • پايان دادن به آزمايش
  • رسانه هاي اجتماعي و استراتژي بازاريابي محتوا
  • سرويس و نگهداري هاي مرتب

قبل از شروع چند نمونه فروشگاه اينترنتي را معرفي ميكنيم:

خانه چين
http://www.khanecheen.ir/
اسباب بازي
http://www.gamingtools.ir/
رابوكالا
https://www.rabokala.ir/
بازي و سرگرمي
http://www.game-digikala.ir/
مد زنانه
http://www.ladymodkala.ir/
سلطانپور
http://www.soltanpourstudio.com/

براي شروع آماده هستيد؟

بياييد درباره هر نكته در جزئيات بحث كنيم


1) برخي از تحقيقات بازار را انجام دهيد

انجام برخي تحقيقات اوليه در مورد بازار و رقبا بسيار مهم است زيرا به شما كمك مي كند تا آنچه رقبا را انجام مي دهيد ، چه كاري را براي آنها انجام مي دهد و چه چيزي به شما كمك نمي كند. چه چالش هايي با آنها روبرو هستند ، اگر آنها به خوبي پيش بروند - اين به دليل تجربه كاربري وب سايت يا استراتژي قيمت گذاري آنها ، گزينه شخصي سازي محصول در صفحات محصولات خود ، چه راهكارهاي پرداخت و روش هاي حمل و نقل مخاطبان مورد نظر شما را ترجيح مي دهد و غيره.

سعي كنيد حداقل 5-7 از رقباي برتر خود ، تمام اين معيارها را بفهميد و بر اساس آن بتوانيد بهترين انتخاب پارامترهاي مختلف را در فروشگاه وب خود داشته باشيد

گرفتن زمان در ابتدا براي تحقيق و كشف كامل در مرحله بعد بسيار مفيد خواهد بود

2) انتخاب نام دامنه مناسب براي فروشگاه وب شما

هنگامي كه تمام تحقيقات مورد نياز را انجام داده و تمام محصولاتي را كه مي خواهيد در فروشگاه وب خود بفروشيد شناسايي كرده ايد ، قدم بعدي خريد نام دامنه مورد استفاده براي وب سايت تجارت الكترونيكي شما است.

نام دامنه آدرسي است كه كاربران اينترنت مي توانند به وب سايت كسب و كار شما دسترسي داشته باشند. انتخاب يك نام دامنه مناسب در صنعت تجارت شما بسيار مهم است زيرا اعتبار طولاني مدت به كسب و كار شما مي افزايد

شما مي توانيد نام دامنه مورد نظر خود را از فروشندگان مختلف موجود در بازار مانند Godaddy ، Bigrock ، namecheap و ساير موارد ديگر خريداري كنيد

Selecting right domain name for your web shop

3) تهيه يك برنامه تجاري مؤثر

راه اندازي يك فروشگاه وب قطعاً ايده اي عالي با فرصت هاي فراوان است اما با پيشرفت هاي فناوري ، بازار سريعتر از هميشه تغيير مي كند و يك برنامه شفاف تجاري به شما كمك مي كند تا ايستادگي كنيد.

تحقيقات بازار و رقبا انجام شده در مرحله 1 به شما كمك مي كند تا با در نظر گرفتن نيازهاي مشتريان بالقوه خود هنگام خريد آنلاين و برنامه هايي كه بايد در وب سايت تجارت الكترونيك خود ارائه دهيد ، يك برنامه تجاري صحيح تهيه كنيد تا بهترين تجربه خريد تاكنون را براي آنها فراهم كنيد.

فروشگاه وب شما تقريباً در همه زمينه هاي كار شما شامل فروش-بازاريابي ، خدمات مشتري ، حسابداري و فناوري اطلاعات تأثير خواهد گذاشت. هنگامي كه شروع به ايجاد يك برنامه ريزي در كنار هم مي كنيد ، درك كنيد كه چگونه فروشگاه اينترنتي تجارت الكترونيك شما مي تواند به هر گوشه سازمان شما برسد و به پيشرفت تجاري شما كمك كند.

4) بهترين پلت فرم تجارت الكترونيكي را انتخاب كنيد

قدم بعدي انتخاب بهترين پلت فرم تجارت الكترونيكي مناسب براي نيازهاي تجاري شما است. انتخاب يك بستر ديجيتال مناسب براي ايجاد فروشگاه اينترنتي شما مي تواند تأثير بسزايي در موفقيت كسب و كار آنلاين شما داشته باشد

از آنجا كه تعداد زيادي سيستم عامل مختلف در بازار موجود است ، انتخاب سكويي كه بتواند تمام نيازهاي شما را بطور موثر و در بودجه شما برآورده سازد ، دشوار است.

هنگام انتخاب راه حل تجارت الكترونيك ، بايد فاكتورهاي زير را در نظر بگيريد

قيمت گذاري
- انعطاف پذيري در اجراي طرح ها و ويژگي هاي سفارشي
- امكان و سهولت ادغام سيستم شخص ثالث
- دوستي موبايل
- در ويژگي هاي بازاريابي داخلي موجود است
- سهولت سفارش و مديريت موجودي
- امكان اندازه گيري با رشد كسب و كار شما
- دوستي SEO
- امنيت

اگر تازه با مقدار كمي از موجودي شروع كرده ايد و به عملكردهاي سفارشي زيادي احتياج نداريد ، هر شركت توسعه تجارت woocommerce پيشنهاد مي كند تجارت woocommerce را بررسي كند زيرا تمام عملكردهاي مورد نياز يك فروشگاه وب استاندارد را دارد.

و اگر شما يك تجارت خوب با تعداد SKU بزرگ هستيد و به تعداد زيادي ويژگي سفارشي نياز داريد تا تجربه خريد فوق العاده خود را به كاربران نهايي ارائه دهيد ، Magento و 3DCart بهترين سيستم عامل هاي تجارت الكترونيكي موجود در بازار هستند

برخي ديگر از سيستم عاملهاي تجارت الكترونيكي خود ميزبان خوب ديگر نيز موجود هستند كه بايد آنها را نيز كشف كنيد

5) طراحي وب سايت تجارت الكترونيك

طراحي وب سايت ساده CMS كار سختي نيست بلكه طراحي وب سايت تجارت الكترونيكي كاملاً كاربردي چالش هاي زيادي دارد زيرا نه تنها براي به نمايش گذاشتن محصولات و خدمات شما ساخته شده است ، بلكه براي ايجاد انگيزه در كاربران خود براي خريد آنلاين ساخته شده است. در نظر بگيريد براي طراحي فروشگاه وب خود ، يك شركت طراحي وب سايت تجارت الكترونيك با تجربه استخدام كنيد

Designing eCommerce website

طراحي عالي با ناوبري بصري جذاب و آسان قابل خواندن است. مشتريان شما بايد بتوانند به راحتي آنچه را كه مي خواهيد بخرند پيدا كنند يا آنها را به سمت رقباي شما تغيير دهند. قابليت نمايش فروشگاه وب شما با نمايش اطلاعات مربوط به محصول و خدمات به روشي واضح و مختصر قابل افزايش است

6) توسعه همه عملكردهاي Front End و Back End

پس از طراحي تمام صفحات فروشگاه وب ، مرحله بعدي توسعه كيفيت يا كد نويسي در بستر تجارت الكترونيكي شما انتخاب كرده ايد. ويژگي هاي خاصي وجود دارد كه هر وب سايت تجارت الكترونيك بايد براي رقابت باقي بماند

موفقيت وب سايت هاي تجارت الكترونيكي شما تنها با محصولات و خدماتي كه ارائه مي دهيد و اينكه وب سايت چگونه طراحي شده مناسب نيست بلكه همچنين با ويژگي هايي كه وب سايت شما ارائه مي دهد هم براي مشتريان و هم براي صاحب وب سايت تعيين مي شود.

صفحات محصول مؤثر و پرداخت بصري مهمترين قسمت هستند. انتخاب گزينه هاي كالاهاي مورد نياز و پرداخت نهايي را با حداقل مراحل ممكن براي خريداران دشوار نكنيد

زمان بارگذاري سريع براي هر صفحه بسيار مهم است و يكي از مهمترين عوامل سرعت بارگذاري ، چگونگي كارايي برنامه نويسي وب سايت شما است. يك شركت توسعه وب سايت تجارت الكترونيك با تجربه استخدام كنيد كه بتواند وب سايت شما را با تمام استانداردهاي كدگذاري در محل بسازد

7) دسته بندي محصولات را تصميم بگيريد

هرچه دسته بندي محصولات در وب سايت تجارت الكترونيك شما بهتر باشد ، پيدا كردن محصولات خاص مورد نياز مشتريان براي شما آسان تر خواهد بود.

مهم نيست كه چه كالاهايي را مي فروشيد ، درك چگونگي جستجوي كاربران براي جستجوي محصولات شما و ايجاد ساختار دسته بندي محصولات دقيق و به خوبي سازمان يافته ، براي موفقيت فروشگاه وب شما بسيار مهم است.

ساختار طبقه بندي دقيق و زير مجموعه اي نه تنها به شما در بهبود تجربه كاربر در وب سايت شما كمك مي كند ، بلكه به رتبه بندي سايت شما در موتورهاي جستجوگر براي كلمات كليدي خاص نيز كمك خواهد كرد.

براي دسته بندي محصولات خود چندين روش مختلف وجود دارد ، براي آگاهي بيشتر و اجراي ساختار دسته بندي به بهترين شكل ممكن با يك آژانس خدمات حرفه اي سئو مشورت كنيد.

Decide product categories

8) تصاوير و فيلم هاي محصول را آماده كنيد

شما بايد در مورد اندازه تصوير مورد نياز در بخش هاي مختلف فروشگاه جديد جديد ، با توسعه دهندگان تجارت الكترونيك معتبر Magento خود صحبت كنيد و شروع به كار كنيد تا زمان توسعه اين كار را ترتيب دهيد.

يك تصوير خوب هزار كلمه صحبت مي كند. وقتي شخصي در وب سايت شما قرار مي گيرد ، ابتدا توجه آنها به تصاويري كه شما استفاده كرده ايد مي رود و اگر آنچه را كه مي بيند دوست دارد - در وب سايت شما بيشتر فهرست مي كند. كيفيت خوب تصاوير محصول در وب سايت تجارت الكترونيك شما به شما كمك مي كند تا بازديد كنندگان بيشتري را به خريداران تبديل كنيد

طبق تحقيقات جديد ، حدود 71٪ مصرف كنندگان فكر مي كنند كه فيلم بهتر محصول را توضيح مي دهد. فيلم هاي توضيح دهنده محصولات در وب سايت شما اين امكان را براي كاربر فراهم مي كند كه همه چيز در مورد محصولات شما را درك كند و به آنها در تصميم گيري خريد كمك كند. شما اين واقعيت را انكار نمي كنيد كه مردم اين روزها فيلم ها را بيشتر از خواندن متن هاي طولاني دوست دارند

9) توضيحات محصول را بنويسيد

صاحبان وب سايت تجارت الكترونيك معمولاً اهميت محتواي با كيفيت را دست كم مي گيرند. اگرچه از تصاوير با كيفيت خوب و يا فيلم هاي توضيح دهنده محصول استفاده مي كنيد ، مشتريان شما سؤالات ديگري در مورد محصولات شما دارند كه مي توانيد با نوشتن توضيحات دقيق محصول به آنها بپردازيد.

توضيحات محصول بي نظير و كاربر پسند به افزايش رتبه موتور جستجوگر كلمات كليدي محصول شما كمك مي كند ، راهنماي ما را در مورد چگونگي نوشتن توضيحات محصولات مؤثر بررسي كنيد

 

10) دروازه هاي پرداخت را تنظيم كنيد

دروازه پرداخت بخشي جدايي ناپذير از روند پرداخت فروشگاه اينترنتي تجارت الكترونيك است. اگر گزينه هاي دروازه پرداخت درست و آسان را به مشتريان خود پيشنهاد نكنيد ، تجارت الكترونيكي شما موفقيت آميز نخواهد بود

شما بايد تمام گزينه هاي اصلي دروازه پرداخت مانند PayPal / Braintree ، نوار ، انتقال مستقيم بانكي و غيره را به مشتري خود پيشنهاد دهيد

در حين انتخاب دروازه پرداخت ، بايد انطباق PCI و گواهي SSL را بررسي كنيد تا از مشكلات امنيتي در آينده جلوگيري شود

11) گزينه هاي حمل و نقل را پيكربندي كنيد

خريداران آنلاين اهميت زيادي در مورد گزينه هاي حمل و نقل كه ارائه مي دهيد و هزينه هاي تحويل آن هستند. تحقيقات مي گويند كه 45٪ از خريداران وقتي گزينه حمل و نقل رايگان را پيدا نكردند ، سبد خريد را رها كردند

شما بايد روش هاي حمل و نقل را كه مي تواند گزينه هاي تحويل سريعتر و ارزان تر را در فروشگاه وب خود به مشتريان خود ارائه دهد ، ادغام كنيد. اگر در هر دو منطقه قادر به جلب رضايت مشتريان خود نيستيد ، در نتيجه فروش را از دست خواهيد داد

بايد تاريخ تحويل سفارش را با ويژگي رديابي سفارش مستقيم مشخص كنيد. تجربه تحويل مثبت باعث افزايش اعتماد مشتريان و تشويق آنها به خريد دوباره مي شود

12) ميزباني وب و SSL

ميزباني وب در واقع فضايي براي سرور است كه وب سايت شما در آن زندگي مي كند. براي اينكه بتوانيد فروشگاه اينترنتي جديد خود را در دسترس عموم قرار دهيد ، بايد يك سرويس ميزباني قابل اعتماد خريداري كنيد

سرويس ميزباني وب شما تأثير زيادي در عملكرد فروشگاه وب شما خواهد داشت بنابراين در انتخاب يك شركت ميزبان دقت كنيد. با شركت طراحي و توسعه وب خود مشورت كنيد تا در مورد مشخصات بسته ميزباني مناسب مورد نياز نيازهاي تجاري خود مشاوره بگيريد

همچنين بايد SSL را در وب سايت خود ادغام كنيد تا تجربه خريد مطمئن خود را به خريداران ارائه دهد. مي توانيد از ارائه دهنده ميزبان خود گواهي SSL دريافت كنيد

13) بهينه سازي موتور جستجو - SEO

SEO فرايند بهبود رتبه جستجوي ارگانيك فروشگاه وب شما با استفاده از برخي از روشها است. اگر مشتريان بالقوه شما نتوانند فروشگاه وب شما را در موتورهاي جستجو پيدا كنند ، فرصت فروش بزرگي را از دست خواهيد داد

صاحبان مشاغل تجارت الكترونيك معمولاً SEO را ناديده مي گيرند فقط به اين دليل كه نمي دانند براي موفقيت بلند مدت تجارت چه اهميتي دارد

SEO بايد با طراحي وب سايت شما و فرآيند توسعه يكپارچه شود. اگر نمي دانيد چگونه آن را انجام دهيد ، راهنماي نهايي سئو تجارت الكترونيكي ما است

 

14) آزمايش

تيم توسعه وب سايت تجارت الكترونيك شما آزمايش سايت را در مرورگرها و دستگاه هاي مختلف انجام مي دهند اما شما همچنين بايد تست كارها را در پايان خود انجام دهيد تا مطمئن شويد كه هر بخش از وب سايت قبل از راه اندازي بسيار خوب كار مي كند.

وب سايتي كه به درستي آزمايش نشده باشد ممكن است در يك مرورگر و دستگاه بسيار خوب به نظر برسد اما در ديگري جدا شود و اگر عملكردي وجود ندارد كار كند - كاربران به سادگي به جاي ديگري خواهند رفت

هنگامي كه فروشگاه وب زنده است ، شما بايد آزمايش هاي A / B را انجام دهيد تا مشخص كنيد چه چيزي كار مي كند و چه چيزي نيست

15) استراتژي بازاريابي محتوا و رسانه هاي اجتماعي

فقط ساخت يك فروشگاه اينترنتي خوب كافي نيست ، شما بايد براي موفقيت آن را برنامه ريزي كنيد. بازاريابي محتوا و بازاريابي رسانه هاي اجتماعي دو ستون مهم استراتژي بازاريابي تجارت الكترونيك شما هستند

بازاريابي محتوا به معناي ايجاد محتواي مفيد براي مخاطبان هدف شماست و توزيع آن از طريق كانالهاي مختلف است

ايجاد و به اشتراك گذاري محتواي ارزشمند بطور منظم به افزايش اعتماد مشتريان به برند شما كمك مي كند و تجارت خود را به عنوان يك مقام در طاقچه شما نشان مي دهد. همچنين به تقويت تبديل و رتبه بندي موتورهاي جستجو كمك خواهد كرد

رسانه هاي اجتماعي كانال مهم ديگري براي همكاري با خريداران و در نهايت افزايش فروش است. ادغام رسانه هاي اجتماعي در بازاريابي فروشگاه تجارت الكترونيكي شما بسيار مهم است

16) نگهداري منظم

با پايان يافتن طراحي و توسعه فروشگاه وب خود ، كار شما به پايان نمي رسد. براي اجراي صحيح آن ، نظارت و حفظ آن به طور مرتب براي هرگونه مشكل احتمالي مهم است

هنگامي كه سايت در حال ساخت است ، ما اغلب از برخي جنبه هاي مهم غافل مي شويم تا به موقع به پايان برسيم و به صورت زنده برويم. بنابراين استفاده از ابزار رديابي بازديد كننده مستقيم براي نظارت بر نحوه تعامل كاربران نهايي با فروشگاه وب شما و اگر در هر بخش با هر مشكلي روبرو هستند ، مهم است.

راهنماي نگهداري وب سايت تجارت الكترونيك ما به شما كمك مي كند تا به خوبي فروشگاه وب خود را حفظ كنيد

نتيجه:

موفقيت وب سايت تجارت الكترونيك شما به عوامل زيادي مانند كيفيت محصولات شما ، استفاده آسان از وب ، قيمت گذاري رقابتي ، خدمات به مشتري ، استراتژي بازاريابي و غيره وابسته است و اگر همه اين مراحل را به درستي دنبال كنيد ، در وضعيت خوبي خواهيد بود.

در اين عصر رقابت بالا ، تجارت الكترونيك تجارت همه چيز را در ايجاد ارزش براي مشتريان و هرچه ارزش بيشتري ارائه دهيد ، شانس بيشتري براي كسب و كار شما خواهد داشت

اگر سؤال ديگري در مورد نحوه ساخت يك فروشگاه آنلاين داريد ، لطفا در بخش نظرات زير بنويسيد و مشاوران تجارت الكترونيك ما خوشحال خواهند شد كه



:: ات مرتبط:

:: برچسب‌ها:
نویسنده : girlstore
تاریخ : 1398/12/15 
زمان : ۱۹
[ ]